Mbi 100 milionë aplikacione janë shkarkuar nga Mac App Store


Apple njoftoi se dyqani online Mac tejkaloi njëqind milionë shkarkime të aplikacioneve për më pak se një vit pasi ishte startuar ky shërbim. Ky numër e bën Mac App Store një nga dyqanet më të mëdha dhe me rritje më të shpejtë për PC softuerin në botë.
Mac App Store ishte lansuar që të jetë një verzion desktop i dyqanit të mëparshëm për aplikacione mobile, App Store. Dyqani për iPhone dhe iPod ishte treguar si model i sukseshëm për distrubuimin e aplikacioneve sepse ju kishte mundësuar përdoruesve më lehtë dhe më shpejt të gjejnë aplikacione interesante, dhe gjithashtu programerëve ju kishte siguruar më lehtë shitjen e tyre.
Për vetëm tri vite App Store ndryshoi mënyrën se si njerëzit përdorin aplikacionet mobile, dhe tani Mac App Store ndryshon edhe industrinë tradicionale softuertike për PC.”, thotë Schiller nga Apple.
Dalli
mi në mes App Store dhe Mac App Store është se në këtë të fundit shiten softuerët më kualitativ dhe më të sofistifikuara të tilla si, produktet e Autodesk, ose shembull softueri muzikor djay të alogorridim./itshqip/kekompjuter